26 Ağustos 2010 Perşembe

- 2.Hoşgeldim Merasimi -

Uzun bir aradan sonra merhaba.Bu yazıyı bazı ağır baskılar altında yazdığımı belirtmek isterim.

Niye 5 aya yakın süredir bloga yazmadığım konusuna hiç girmiycem.
Sonuç olarak ben çok meşgul bir insanım.(İnanmayın)
Bu süre zarfı içinde neler yaptım?
Aslında her günüm aynıydı.
Uyandığım ve uyuduğum süre içerisinde neler yaptığım konusunda hiçbir fikrim yok.

Hayatımda neler değişti Sorusunu sorabilirim ama kendime?

Mesela 2 yıllık bitmiş bir ilişkinin enkazı altından kendimi tamamen kurtarabildim.
Aşk konusunda 1-2 intihar denemem daha oldu bu süre içerisinde ama bir hasar almadan atlattım.
Aşk yalanına inanılmayacağını öğrenmişim sanırım.

Eğitim konusunda istikrarlı başarısızlıklarım sürüyor mesela.
Hala bir kağıt parçasını alabilmiş değilim bu sene de.
Ocak ayında nihayet alabiliceğimi sanıyorum ve iple çekiyorum desem yalan olmaz.

Onun dışında hastanelerle olan bitmek bilmez ateşli sevişmelerimiz tam gaz devam ediyor.
Taş gibi hemşireler,Susan Coffey ayarındaki doktorlarla hastane ortamı tam bir cennet.
Hepsi yalan tabi bunların.
Zebani gibi hemşireleriyle ve hala nasıl yaşadığına anlam veremediğim tıp mucizesi nine doktorlarımızla cehennemden farkı yok.
Herkesin bildiği o iğrenç kokusundan hiç bahsetmedim bile bak.
Ama sağlığım mart ayına göre çok daha iyi tabi haklarını yemek olmaz şimdi.

Çok uzatmak istemiyorum.
Dediğim gibi ağır baskılar sayesinde yazdım bu yazıyı.
Uzun lafın kısası;öyle veya böyle bu adam malesef yaşamaya devam ediyor.

He unutmadan bu yazım Seline ithaf edilmiştir.

0 yorum:

Yorum Gönder