12 Mart 2010 Cuma

Super Street Fighter 4 ve Hakan!

Çocukluk zamanlarında atari salonlarında Ryu'yla aduket çeken ve 'Street Fighter' hastası nesil için önemli bir haber geldi.Nisan ayında çıkıcak 'Süper Street Fighter 4'te Türk bir karakter eklendi.Adı da Hakan!Lan nasıl sevindim nasıl sevindim anlatamam ya.Dedim numan işte bu lan!Neyse gelelim özelliklere.Zangief denen hayvan gibi birşey bizim hakan.İnsan yarması anlıycağınız.Pehlivandan özenilip yaratılmış bir karakter olmasından ötürü bol yağlı.Dövüşürken üstüne yağ döküyor.Böyle adamları sıkıp,elinden fırlatıyor,düşerken tutup etrafında 2-3 tur çevirip duvara monte eden biri bizim aslan Hakanımız.Öyle ki Zangief ve Hondayı bile yerden yere vuruyor lan!Zaten tanıtım videosunda görüceksiniz koç gibi koç.Dış özelliklere gelirsek rengi nedense turuncu.Kafasında mavi legolar var gibi.Kemerinde kaplan var sanırsam.

Combosunun birçok gibi kişi bende "Osmanlı tokadı olmasını isterim".Ayrıca kafa da atsın arkadaş.Kafa atmayan Türk olur mu lan?Ve kesinlikle emanet çeksin!Bir kelebek,sallama ne bileyim satır vb. şeyler olmazsa olmaz.Dövüş sırasında dayak yerse arkadaki elemanlar da yardıma koşsun Hakanın.Bizde arkadaşlık duygusu gelişmiştir.Onları da ona göre yapsın yapımcılar.Ayrıca tesbihte sallasın.Kavgalar "hayırdır birader ne bakıyorsun" eşliğinde başlasın.Yendiği zaman,dayak yediği zaman bassın küfürü.Bir de baktım kızlara vuruyor bu Hakan.Bizde kıza el kalkmaz.Bir iş yapıyosanız tam yapın arkadaş.Öyle adını Hakan koymakla olmuyor bu işler!

Öyle veya böyle o "I say Turkish wrestling rules" deyişi var ya gururlandırdı beni.Ah ah daha önce nerdeydin Hakan?

Buyrun bu da videosu Hakanımızın;




oyun - super street fighter 4 | izlesene.com

0 yorum:

Yorum Gönder